Знайомство та професійна консультація… Працівники Мукачівської РДА провели семінар-навчання з новобраними секретарями сільських рад

Знайомство та професійна консультація… Працівники Мукачівської РДА провели семінар-навчання з новобраними секретарями сільських рад

В середу, 16 грудня, в стінах архівного відділу Мукачівської райдержадміністрації працівниками загального, організаційно-кадрового та архівного відділів РДА провели з новообраними секретарями методичне навчання з питань діловодства та контролю.

На зустріч були запрошені десять новообраних секретарів з усього Мукачівського району як тих, хто займав цю посаду вперше, так і тих, хто вже випробовував себе на державній службі.

Почалася зустріч зі знайомства з новачками та вітального слова керівника апарату Олександра Чекана. Також привітала працівників зі вступом на посаду і начальник архівного відділу райдержадміністрації Оксана Русин. Вона ж і виступила перед присутніми з доповіддю про сучасне діловодство в органах місцевого самоврядування. Особливу увагу присутніх вона звернула на ведення номенклатури справ, адже саме у цьому аспекті роботи секретарі нерідко допускають помилки.

Далі, про інструктивно-методичні вказівки та рекомендації з питань роботи по взаємодії сектору контролю апарату райдержадміністрації із виконкомами сільських та селищних рад поінформувала завідувач сектору контролю апарату РДА Наталія Туряниця. Вона зауважила, що основним документом, який безпосередньо регулює питання діловодства в органах виконавчої влади є Примірна інструкція з діловодства, та розпорядження голови облдержадміністрації «Про Інструкцію з діловодства в обласній державній адміністрації», а також розпорядження голови РДА «Про Інструкцію з діловодства в районній державній адміністрації». Наталія Томашівна наголосила, що зазначені документи являються орієнтиром і зразком для підготовки документів у органах місцевого самоврядування.

Про основні ознаками ведення документації зі звернення громадян та з особливостями спілкування з різними типами людей ознайомила присутніх спеціаліст загального відділу райдержадміністрації Ольга Доскоч.

Також до новообраних секретарів з доповіддю про організацію роботи з питань діловодства та звернення громадян у виконкомах сільських та селищних рад головний спеціаліст загального відділу райдержадміністрації Ірина Чорій. Вона ознайомила присутніх із загальними вимогами до створення документів та про процес їх реєстрації.

Поспілкувалася з секретарями і начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату РДА Надія Мішіндур. Вона поінформувала новообраних працівників про порядок контролю райдержадміністрації за станом виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади.

На закінчення до секретарів звернулася Наталія Неймет, головний спеціаліст сектору кадрів, яка розповіла про роботу з кадрами у виконкомах сільських та селищних рад. Вона ознайомила новачків з порядком ведення особових справ та переліком документів, які повинні в ній знаходитися. Також Наталія Михайлівна поінформувала всіх про порядок присвоєння ранків органам місцевого самоврядування.

Зустріч проходила у формі відкритого діалогу, де всі бажаючі мали можливість запитати про все, що їх цікавило та отримати кваліфіковану відповідь і допомогу.

 

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:15