В РДА почав роботу новий сектор з питань державної реєстрації

 

Розпорядженням голови Мукачівської райдержадміністрації № 193 від 13 квітня 2016 року Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 28.08.2012 року «Про структуру районної державної адміністрації» та штатні розписи було утворено сектор з питань державної реєстрації Мукачівської районної державної адміністрації в кількості двох одиниць. На даний сектор покладено виконання функцій у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно і реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Сектор з питань державної реєстрації у складі райдержадміністрації офіційно діє з 15 квітня на базі Центру надання адміністративних послуг. Його працівниками стали дві особи, переведені з управління юстиції, а саме: Лукач Марина Андріївна – завідувач сектору, державний реєстратор на рухоме та нерухоме майно; Мартин Марія Василівна – державний реєстратор, займається реєстрацією фізичних та юридичних осіб.

З метою налагодження плідної співпраці та для вирішення організаційних питань, 26 квітня, перший заступник голови Мукачівської РДА Андрій Данканич провів організаційну нараду з представниками новоствореного сектору, оскільки, вони підпорядковуються саме йому та з керівником Центру надання адміністративних послуг.

На зустрічі було піднято ряд питань стосовно подальшої роботи як новоствореного сектору, так і Центру взагалі.

Як зазначила завідувач сектору з питань державної реєстрації Марина Андріївна, у них є все необхідне, щоб розпочати роботу, проте, єдине, чого не вистачає – приміщення для архіву та стелажі для справ власне у кабінеті.  Андрій Данканич повідомив, що він знає про таку необхідність, і вирішення цього питання не за горами.

«Сподіваюся, що ми знайдемо спільну мову, і, в свою чергу, обіцяю вам підтримку у будь-яких питаннях, тому, сміливо звертайтеся – я всім, чим зможу, допоможу» - наголосив Андрій Андрійович.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:15