СПІВПРАЦЯ ПЕДАГОГІВ І ЕКОЛОГІВ

Напередодні учасники наради  мали можливість ознайомитись із діяльністю закладу. Про цікаві форми організації гурткової природоохоронної роботи з учнями,  досягнення  в розвитку учнівського  дослідництва та про окремі питання в діяльності еколого-натуралістичного центру презентувала директор  Маковська Н.І. Під час огляду території еколого-натуралістичного центру завідуючі НДЗД відкрили для себе багато цікавого: як  облаштувати зелені зони,   закладати досліди, оформляти кутки живої природи.

Визначена методистом районного методичного кабінету Козел Л Д. проблема: «Роль навчально-дослідної земельної ділянки по забезпеченню виконання вимог навчальних програм з основ наук та в  організації еколого-натуралістичної й дослідницької роботи  з учнями»,  спонукала учасників наради до активного обговорення. Робота на навчально-дослідній ділянці є важлива складова в системі навчально-виховного процесу і правильна педагогічна організація постановки шкільних дослідів передбачає наступність дослідницької та натуралістичної роботи між класами.

Про особливості в організації роботи учнів на навчально-дослідній земельній ділянці  розкрила заступник директора еколого-натуралістичного  центру Резнікова М.В. Звернула увагу на документальне оформлення дослідницької роботи з учнями, ознайомила також з рекомендованим переліком тем дослідів відповідно до характеру їх призначення. Відзначила особливості в створені умов для   розвитку гурткової роботи еколого-натуралістичного напрямку при центрі. Важливим етапом наради було обговорення документів, виданих відділом освіти про участь учнів в районних заходах еколого-натуралістистичної напрямку з участю методиста районного методкабінету Руденка С.С.

Презентація «Землиці рідній, поклонись!» розкрила перед учасниками наради цікаві форми організації суспільно-корисної праці учнів на шкільній ділянці, взяті з досвіду роботи  вчительки біології   В.Лучківської ЗОШ І-ІІІ ст. Рубіш Т.М. Тетяна Михайлівна ділилась з колегами досвідом також про розвиток натуралістичного руху серед учнів та участі їх у Всеукраїнських конкурсах з екологічного навчання та виховання. Про науковість дослідницької роботи з учнями ділилась Боднар Н.В. вчителька біології Залужанської ЗОШ І-ІІІ ст. Презентуючи окремі творчі роботи учнів-членів МАН,  Наталія Василівна наголосила, що  шкільна ділянка повинна виконувати роль творчої лабораторія по формуванню дослідницьких і практичних умінь та навичок учнів. Учасники наради активно включались в обговорення питань щодо планування та організації роботи учнів на навчально-дослідній ділянці

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:19