
У разі відсутності належно оформлених договорів постачання електроенергії вам може бути припинене, це передбачено Правилами роздрібного ринку електроенергії (ПРРЕЕ).
Що потрібно зробити
Щоб уникнути відключення та впорядкувати відносини з компанією, побутовим споживачам (населенню) необхідно укласти договір, надавши до ТОВ «Закарпаттяенергозбут» такі документи:
- копію паспорта,
- копію ідентифікаційного коду (РНОКПП),
- документ, що підтверджує право власності або користування об’єктом (наприклад, договір купівлі-продажу чи оренди).
Як подати документи
Це можна зробити зручним для вас способом:
- особисто у Центрі обслуговування клієнтів (адреси: за посиланням)
- через Viber на номер +380500510699
- електронною поштою: vssup@zez.tolk.ua
- через онлайн-форму на сайті компанії: https://online.zakarpatzbut.energy/
Графік роботи
Центри обслуговування клієнтів та головний офіс працюють:
понеділок – четвер: 08:00 – 17:00
п’ятниця: 08:00 – 16:00
обідня перерва: 12:00 – 12:48.
Якщо у вас виникли питання, телефонуйте на безкоштовну лінію 0-800-50-59-60.
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» вдячне за порозуміння та закликає клієнтів не відкладати укладення договору, щоб і надалі користуватися електроенергією без ризику відключення
Остання зміна сторінки: 14-07-2025 13:51