У вівторок, 1 липня, за участі голови Мукачівської районної державної адміністрації Василя Пашкуляка, заступника Оксани Біров та керівника апарату РДА Олександра Чекана відбулася виробнича нарада з керівниками територіальних органів центральної виконавчої влади, керівників служб і організацій району та начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації, відділів та секторів апарату РДА.

На нараді було розглянуто два питання:Про роботу із зверненнями громадян в Мукачівському районному центрі зайнятості та аналіз і план дій на вирішення проблемних питань.

По першому питанню коротко доповів  Роман Мельничук, директор районного центру зайнятості.

В Мукачівському районному центрі зайнятості робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» та іншими нормативно-правовими документами.

Прийом громадян в центрі зайнятості здійснюється директором та  заступником директора-начальником відділу надання соціальних послуг згідно затвердженого графіка на робочих місцях. Основними принципами роботи зі зверненнями громадян є об’єктивний та всебічний підхід у вирішенні порушених питань та дотримання термінів їх виконання. Реєстрація результатів письмових та усних звернень громадян проводиться у відповідних журналах.

Систематично проводиться аналіз звернень громадян та щоквартально подається інформація про розгляд письмових та усних звернень громадян до Закарпатського обласного центру зайнятості.

Протягом І півріччя 2014 року до Мукачівського районного центру зайнятості надійшло 26 звернень громадян, що на 2 звернення менше ніж в аналогічному періоді минулого року. З них: 1 письмове звернення через райдержадміністрацію та 25 усних звернень.

Основними питаннями, з якими звертаються мешканці району до керівництва центру зайнятості під час особистого прийому - це допомога у пошуку роботи, отриманні послуг в Державній службі зайнятості, в т.ч. в започаткуванні власної справи, реєстрація в центрі зайнятості та отримання допомоги по безробіттю. Всім заявникам надано вичерпні роз’яснення, при потребі направлено до профільних спеціалістів, які надають відповідні послуги згідно своїх функціональних обов’язків. Шукачів роботи ознайомлено з актуальними вакансіями як району так і міста Мукачева, за бажанням і з вакансіями в інших районах області або ж і по території України, надано профінформаційні послуги, роз’яснення з питань чинного законодавства про зайнятість, консультації з питань працевлаштування та порядку реєстрації в службі зайнятості.

Для зручності безробітних в Мукачівському РЦЗ знаходиться безкоштовний телефон де у них є можливість здійснити дзвінок на підприємство, установи, у пошуку роботи. Крім того на стенді розміщені номера телефонів «гарячої лінії» обласного та Державного ЦЗ.

Для людей з вадами зору в приміщенні РЦЗ розміщено таблички «Брайля», що дає змогу вірно зорієнтуватися особам в приміщенні.

Роботодавці чи ж представники роботодавців звертаються до центру зайнятості з питань потреби у кваліфікованих працівниках, отриманні фінансової допомоги при працевлаштуванні безробітних, сприянні в організації зустрічі чи співбесіди з претендентами на роботу, отриманні інших послуг служби зайнятості. Протягом І півріччя 2014 року надійшло 5 звернень від роботодавців, за результатами яких було організовано та проведено 4 міні-ярмарки вакансій для оперативного та якісного укомплектування заявлених вільних робочих місць та 1 роботодавцю надано компенсації фактичних витрат у розмірі єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування на трьох безробітних, яких він працевлаштував за направленням центру зайнятості.

Як висновок, за звітній період всі звернення, що розглядалися в районному центрі зайнятості, вирішені позитивно та з дотриманням термінів.

При особистому прийомі громадян, керівництво центру зайнятості завжди дотримується принципу відкритості та доступності до послуг Державної служби зайнятості. До вирішення будь-якого питання по зверненню громадян проявляється серйозне та сумлінне відношення, з проявами тактовності та конкретними послідовними діями щодо позитивного його вирішення.

По другому питанню керівники управлінь, відділів райдержадміністрації та служб району коротко підсумували роботу попереднього та визначили план на поточний тиждень.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:17