У вівторок, 5 травня, за участі т.в.о. голови райдержадміністрації Василя Кубарича, першого заступника Андрія Данканича, заступника Оксани Біров та керівника апарату РДА Олександра Чекана відбулася виробнича нарада з керівниками територіальних органів центральної виконавчої влади, керівниками служб і організацій району та начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації, відділів та секторів апарату РДА.

На нараді були розглянуті такі питання: про роботу Центру по наданню адміністративних послуг; аналіз і план дій на вирішення проблемних питань.

По першому питанню доповів в.о. керівника Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації Ігор Байда, який зазначив, що Центром проводиться робота по організації наданню адміністративних послуг мешканцям Мукачівського району. На даний час прийом громадян здійснюють три працівники Центру, а також фахівці управлінь юстиції та Держземагенства. З 17 березня Центр надає послуги, що стосується міграційної служби (прийом документів для отримання українського(першого) паспорту, реєстрація та перереєстрація місця проживання, заміна українського паспорта, вклейка фотографії). Всього ЦНАП надає 44 послуги.

Прийом громадян здійснюється 6 днів в тиждень, по 7 годин в день, як це вимагає законодавство.Зокрема понеділок, середа, п’ятниця: 09.00-16.00; вівторок, четвер: 09.00-20.00; субота: 08.00-15.00 к.ч.

Центром було надано послуги: реєстрація юридичних та фізичних осіб, видача довідок, що стосується наявності та відсутності в Єдиному реєстрі; реєстрація земельних ділянок; надання відомостей з державного земельного кадастру; видача довідок.

Також було зазначено про основні  завдання розвитку ЦНАП: забезпечити прозорість при наданні адміністративних послуг; продовжити роботу по підвищенню  рівня знань та відповідно навиків адміністраторів по якісному наданню адміністративних послуг населенню  Мукачівського району; приведення чисельності Центру до необхідного з метою якісного надання адміністративних послуг; розширення приміщення Центру за рахунок виділення приміщення, де можна буде надавати і супутні послуги ( в тому числі і фінансового характеру); забезпечити надання адмінпослуг у співпраці  з реєстраційною службою Мукачівського міськрайонного управління юстиції; забезпечити закритий  цикл надання адміністративних послуг; забезпечити відповідне матеріально-технічне забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг.

По другому питанню керівники управлінь, відділів райдержадміністрації та служб району коротко підсумували роботу попереднього тижня,  а також було визначено план на поточний тиждень.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:16