Українці зможуть оцінювати рівень якості адмінпослуг

Уряд підтримав постанову Мінцифри, яка дозволить запровадити моніторинг якості надання адмінпослуг у фронтофісах — установах, де надають держпослуги. Це забезпечить регулярну публікацію його результатів та допоможе держорганам працювати над підвищенням якості послуг.

Система онлайн-моніторингу та оцінки якості послуг — перший в Україні автоматизований інструмент, що допоможе збирати та систематизувати інформацію про надання адмінпослуг. Це ще один крок до повної цифровізації звітності та переходу до режиму paperless у держорганах та органах місцевої влади.

Роками візит до держустанови був для українців надто складним. У відвідувачів не було можливості впливати на процес, а в посадовців — механізмів для його поліпшення.

Сьогодні якість держпослуг вимірюється за різними показниками та не у всіх фронтофісах. Завдяки моніторингу в держорганів з’являться метрики для вимірювання ефективності роботи та якості сервісу, а в громадян — єдине джерело для надання зворотного зв’язку. Це дозволить отримати об’єктивну картину рівня задоволеності всіх учасників процесу й перетворити Україну на сервісну державу.

Які переваги моніторингу якості послуг для громадян, Уряду, місцевої влади та фронтофісів?

Громадяни зможуть:

залишати відгуки про якість обслуговування у фронтофісі;

впливати на якість послуг, які отримують;

вдосконалити роботу фронтофісів та підвищити якість послуг в Україні завдяки відгукам.

Уряд зможе:

зрозуміти справжні потреби та запити українців;

отримувати актуальну інформацію щодо потреб різних груп населення;

ухвалювати ефективні рішення та покращувати рівень держсервісу завдяки об’єктивній та своєчасній інформації;

підвищити довіру українців до державної влади в Україні.

Місцева влада зможе:

об’єктивно оцінювати та впливати на ефективність фронтофісів із надання адміністративних послуг;

ухвалювати зважені рішення завдяки достовірній інформації;

розуміти ефективність політик у сфері надання адмінпослуг;

ухвалювати рішення щодо розширення кількості фронтофісів та збільшення працівників завдяки інформації про завантаженість фронтофісів;

побудувати сильну команду і зберегти цінних людей;

змінити ставлення громадян до державного обслуговування.

Фронтофіси, що надають держпослуги, зможуть:

автоматизувати подання звітності та зменшити навантаження на працівників;

об’єктивно оцінювати та підвищувати ефективність роботи працівників;

систематизувати процеси в офісі та ключові дані для ухвалення рішень;

порівняти рівень якості роботи власного фронтофісу з іншими;

ухвалювати ефективні рішення щодо розвитку офісу;

стати більш відкритими, прозорими та наблизитися до громадян.

 

 

Остання зміна сторінки: 12-08-2021 16:15